Fanziny
Digitalizované fanziny        Souvislosti        Seznam fanzinů        Obálky fanzinů        karel506@post.cz        Navštivte nás na Facebooku  
 
první strana předchozí strana na úvod fanzinu další strana poslední strana
                            - 11 -


     A tak jsme dostali k dispozici turistickou základnu v O-
krouhlé u Nového Boru - sice tři kilometry od nádraží, ale jen 
třicet metrů od lesa -‚ kuchaře a cyklostyl. Ostatní věci jsme 
buďto našli doma / nůžky, fixy /, nebo koupili / čtvrtky, pro-
vázek/. Pilířem programu se stal Den trifidů, pak jsme SF na-
roubovali na Interwiev / místo dřevorubce byl zpovídaným Emzák / 
a některé další legrácky, a protože SFV byl určen pro ne-fany, 
čekala je i přivykací dávja čisté SF - něco literatury, něco 
teorie, něco humoru, něco hudby. Kostra programu pak vypadala 
asi takhle:
Pátek / od cca 20.30 / úvod do legendy - KOMKON / Komise pro 
kontakty / vyhledává jedince, vhodné pro kontakt s mimozemský-
mi civilizacemi; živé noviny - interwiev s mimozemšťanem, spá-
nek, / 02.00 / Průsmyk - bojovka á la Bulyčov.
Sobota / dopoledne / rozcvička, pohybové hry v prostorách zá-
kladny, lesní závod - Euklidova pomsta, Edwardsův test, klasic-
ká kimovka, / odpoledne / Den trifidů, NASA-test, / večer / 
Soudní řízení na Epsí, hudba, kreslené seriály, historie i sou-
časnost SF, test autor-kniha, volná tribuna.
Neděle / do 11.30 / závěrečné hodnocení, úklid, útěk domů.
     Účastníci se již předem museli vžít do legendy – vymyslet 
si palubní funkci, napsat SF-miniaturu, pokusit se o znak, vy-
jadřující SF motiv a pod., a také propozice byly připravované 
v podobném duchu / díky jejich opožděnému rozeslání dorazilo 
z padesáti přihlášených patnáct - místo očekávaných pětadvace-
ti -‚ což byl počet, na který tříčlenný KOMKON ještě stačil/.
     Úvodní papírování - vymýšlení, množení a rozesílání pro-
pozic - se zvládlo štábem o téměř jedné osobě, zatímco přípra-
va a zajištění programu už potřebovalo při srovnatelněm množství 
práce víc hlav - víc názorů, ze kterých nakonec musí vykrysta-
lizovat závěrečné řešení, všestranně a dostatečně pružné. Pro-
gram nemůže nosit v hlavě jediný člověk, zvláště v případě, 
kdy probíhá delší hra a organizátoři jsou rozhozeni po trase. 
Každý z nich musí mít dostatečně přesnou představu o tom, kde 
jsou ostatní a jak reagovat na nepředvídanosti